- Reklamacje
- Reklamacje dotyczące wad fabrycznych
Reklamacje dotyczące wad fabrycznych frezów i narzędzi wielokrotnego użytku mogą być składane w terminie 12 miesięcy od daty zakupu. Wady fabryczne obejmują problemy z jakością wykonania, które mogą wystąpić pomimo prawidłowego użytkowania produktu.
- Reklamacje dotyczące zużycia narzędzi
Reklamacje związane z naturalnym zużyciem frezów i narzędzi (np. w wyniku intensywnego użytkowania, w tym sterylizacji) mogą być zgłaszane w terminie 14 dni od daty zakupu, pod warunkiem, że produkt był używany zgodnie z instrukcjami producenta. Po upływie tego terminu reklamacje związane z normalnym zużyciem narzędzi nie będą rozpatrywane.
- Reklamacje dotyczące zmian koloru frezów
W rzadkich przypadkach może dojść do czernienia frezów. Po konsultacji z producentem ustalono, że przyczyną tego zjawiska jest niewłaściwe płukanie narzędzi po dezynfekcji i przed sterylizacją. Niedokładne usunięcie środka dezynfekującego może powodować zmiany koloru podczas sterylizacji w autoklawie.
Aby uniknąć tego problemu, zaleca się przestrzeganie oficjalnych zaleceń producenta dotyczących sterylizacji, które obejmują:
- Dokładne płukanie frezów czystą bieżącą wodą przez 5 minut oraz wodą destylowaną przez 30 sekund.
- Suszenie frezów na suchej ściereczce przez 5-6 godzin.
- Sterylizację w autoklawie w temperaturze 134°C przez 5 minut.
Zmiana koloru frezów nie wpływa na ich funkcjonalność, o ile nie wystąpiła rdza. Reklamacje dotyczące czernienia frezów, które wynikają z niewłaściwego procesu sterylizacji, nie będą uznawane.
- Odrzucenie reklamacji
Reklamacji nie podlegają:
- Frezy i narzędzia używane dłużej niż 14 dni od daty zakupu.
- Produkty zużyte wskutek normalnego użytkowania.
- Narzędzia uszkodzone w wyniku niewłaściwej sterylizacji, np. użycia nieodpowiednich środków lub temperatur.
- Zmiany koloru frezów wynikające z niewłaściwego płukania i suszenia przed sterylizacją.
W przypadku wątpliwości co do prawidłowego użytkowania frezów zalecamy zapoznanie się z instrukcjami producenta dostępnymi na naszej stronie.
- Dostawa
- Zamówienia są realizowane za pośrednictwem firm kurierskich InPost oraz Orlen Paczka.
- Standardowy czas dostawy wynosi od 1 do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
- Klient może śledzić przesyłkę za pomocą systemu monitorowania dostępnego na stronach InPost i Orlen Paczka.
Faq
Czas realizacji zamówień wynosi do 3 dni roboczych. Staramy się jak najszybciej przetwarzać wszystkie zamówienia, jednak w okresach promocyjnych czas ten może się wydłużyć. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy, który zazwyczaj wynosi 2-5 dni roboczych.
Dostawy kurierskie realizujemy za pośrednictwem firmy inPost i Orlen Paczka
(Zwroty i reklamacje)
Reklamacja uszkodzonego towaru
Jeśli otrzymałeś zamówienie i towar jest uszkodzony, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Sporządź protokół reklamacyjny – jest to niezbędny dokument do rozpatrzenia reklamacji.
- Zrób zdjęcia uszkodzonego produktu – powinny one wyraźnie przedstawiać uszkodzenia.
- Prześlij zgłoszenie reklamacyjne – wyślij protokół oraz zdjęcia na adres e-mail: irinakalecka@gmail.com lub pocztą na adres: Bukowa 11, 83-010 Rotmanka, z dopiskiem „Reklamacja”.
- Odeślij produkt do oceny wady – towar należy odesłać na własny koszt na wskazany adres w celu weryfikacji zgłoszenia.
Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie w terminie 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Jeśli reklamacja zostanie uznana, towar zostanie wymieniony na nowy lub otrzymasz zwrot pieniędzy.