FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Zamówienie

Zamówienie

Ile wynosi czas realizacji zamówień ?
Czas realizacji zamówień wynosi do 3 dni roboczych. Staramy się jak najszybciej obrabiać wszystkie zamówienia, jednak czas ten może się wydłużyć w okresach promocyjnych. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy, który wynosi zazwyczaj 2-3 dni robocze.
Czy jest możliwość sprawdzenia statusu zamówienia?
Tak, status zamówienia można sprawdzić na naszej stronie Sensivel.pl w sekcji „moje konto” w zakładce „moje zamówienie”.
Czy wysyłacie towar za granicę?
Tak, ale wstępnię należy umówić okres i koszty dostawy z obsługą sklepu.
Czy można odebrać towar osobiście?
Tak, ale najpierw należy ustalić to z obsługą sklepu. Gotowe i potwierdzone zamówienie można odebrać na Rotmance przy ulicy Bukowej 11
Jakie są koszty dostawy?
Koszty dostawy różnią się w zależności od sposobu płatności.
Jaka firma przewozowa dostarcza wasze przesyłki?
Dostawy kurierskie realizujemy za pośrednictwem firmy InPost.

Płatność


Płatność


Jakie rodzaje płatności są możliwe w Waszym sklepie ?
Nasz sklep oferuje takie formy płatności jak: szybki przelew, zwykły przelew elektroniczny, przelew tradycyjny, BLIK. Istnieje także możliwość płatności gotówką i kartą płatniczą przy odbiorze osobistym.
W jaki sposób mogę dokonać płatności za zakupiony towar?
Płatności można dokonać za pośrednictwem przelewu oraz płatności za pobraniem

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje


Jaki jest czas realizacji reklamacji
Każdą reklamację czy zwrot realizujemy w ciągu 14 dni roboczych
Otrzymałem zamówienie, ale niestety towar jest uszkodzony , co mam zrobić w takiej sytuacji ?
W takiej sytuacji uszkodzony towar może podlegać reklamacji lub wymianie. W pierwszej kolejności należy sporządzić protokół reklamacyjny, ponieważ jest to podstawa uznania reklamacji, a następnie zrobić zdjęcia uszkodzonego towaru. Spisany protokół wraz ze zdjęciami należy wysłać na adres e-mail: irinakalecka@gmail.com lub pocztą na adres Bukowa 11, 83-010 Rotmanka., z dopiskiem „Zwrot”.
W jaki sposób mogę dokonać zwrotu – odstąpienia od umowy?
Aby dokonać zwrotu na podstawie odstąpienia od umowy prosimy o zapoznanie się z sekcją odstąpienie od umowy
Otrzymałem zamówienie, lecz nie spełniło ono moich oczekiwań, czy mogę ten towar zwrócić ?
Tak, można zwrócić zamówiony towar bez podania przyczyny w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia na podstawie tzw. odstąpienia od umowy zawartej na odległość - więcej informacji na ten temat zapraszamy do sekcji odstąpienie od umowy: odstąpienie od umowy

Inne

Inne

Czy mogę skontaktować się z biurem obsługi klienta jeszcze przed dokonaniem zakupu?
Tak, jeżeli klient potrzebuje pomocy lub ma pytanie, na które nie może znaleźć odpowiedzi na stronie sklepu internetowego, może skontaktować się z naszym biurem obsługi dzwoniąc na numer 505 270 366 wysyłając e-mail na adres irinakalecka@gmail.com