Najczęściej zadawane pytania
Zamówienie
Zamówienie
Ile wynosi czas realizacji zamówień ?
Czas realizacji zamówień wynosi do 3 dni roboczych. Staramy się jak najszybciej obrabiać wszystkie zamówienia, jednak czas ten może się wydłużyć w okresach promocyjnych. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy, który wynosi zazwyczaj 2-3 dni robocze.
Czy jest możliwość sprawdzenia statusu zamówienia?
Tak, status zamówienia można sprawdzić na naszej stronie Sensivel.pl w sekcji „moje konto” w zakładce „moje zamówienie”.
Czy wysyłacie towar za granicę?
Tak, ale wstępnię należy umówić okres i koszty dostawy z obsługą sklepu.
Czy można odebrać towar osobiście?
Tak, ale najpierw należy ustalić to z obsługą sklepu. Gotowe i potwierdzone zamówienie można odebrać na Rotmance przy ulicy Bukowej 11
Jakie są koszty dostawy?
Koszty dostawy różnią się w zależności od sposobu płatności.
Czy istnieje możliwość otrzymania faktury VAT za zakupiony towar?
Tak, wystawiamy faktury VAT.
Jaka firma przewozowa dostarcza wasze przesyłki?
Dostawy kurierskie realizujemy za pośrednictwem firmy InPost.
Płatność
Płatność
Jakie rodzaje płatności są możliwe w Waszym sklepie ?
Nasz sklep oferuje takie formy płatności jak: szybki przelew, zwykły przelew elektroniczny, przelew tradycyjny, BLIK. Istnieje także możliwość płatności gotówką i kartą płatniczą przy odbiorze osobistym.
W jaki sposób mogę dokonać płatności za zakupiony towar?
Płatności można dokonać za pośrednictwem przelewu oraz płatności za pobraniem
Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
Jaki jest czas realizacji reklamacji
Każdą reklamację czy zwrot realizujemy w ciągu 14 dni roboczych
Otrzymałem zamówienie, ale niestety towar jest uszkodzony , co mam zrobić w takiej sytuacji ?
W takiej sytuacji uszkodzony towar może podlegać reklamacji lub wymianie. W pierwszej kolejności należy sporządzić protokół reklamacyjny, ponieważ jest to podstawa uznania reklamacji, a następnie zrobić zdjęcia uszkodzonego towaru. Spisany protokół wraz ze zdjęciami należy wysłać na adres e-mail: irinakalecka@gmail.com lub pocztą na adres Bukowa 11, 83-010 Rotmanka., z dopiskiem „Zwrot”.
W jaki sposób mogę dokonać zwrotu – odstąpienia od umowy?
Aby dokonać zwrotu na podstawie odstąpienia od umowy prosimy o zapoznanie się z sekcją odstąpienie od umowy
Otrzymałem zamówienie, lecz nie spełniło ono moich oczekiwań, czy mogę ten towar zwrócić ?
Tak, można zwrócić zamówiony towar bez podania przyczyny w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia na podstawie tzw. odstąpienia od umowy zawartej na odległość - więcej informacji na ten temat zapraszamy do sekcji odstąpienie od umowy: odstąpienie od umowy
Inne
Inne
Czy mogę skontaktować się z biurem obsługi klienta jeszcze przed dokonaniem zakupu?
Tak, jeżeli klient potrzebuje pomocy lub ma pytanie, na które nie może znaleźć odpowiedzi na stronie sklepu internetowego, może skontaktować się z naszym biurem obsługi dzwoniąc na numer 505 270 366 wysyłając e-mail na adres irinakalecka@gmail.com