Otrzymałem zamówienie, ale niestety towar jest uszkodzony , co mam zrobić w takiej sytuacji ?
Reklamacja uszkodzonego towaru
Jeśli otrzymałeś zamówienie i towar jest uszkodzony, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Sporządź protokół reklamacyjny – jest to niezbędny dokument do rozpatrzenia reklamacji.
- Zrób zdjęcia uszkodzonego produktu – powinny one wyraźnie przedstawiać uszkodzenia.
- Prześlij zgłoszenie reklamacyjne – wyślij protokół oraz zdjęcia na adres e-mail: irinakalecka@gmail.com lub pocztą na adres: Bukowa 11, 83-010 Rotmanka, z dopiskiem „Reklamacja”.
- Odeślij produkt do oceny wady – towar należy odesłać na własny koszt na wskazany adres w celu weryfikacji zgłoszenia.
Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie w terminie 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Jeśli reklamacja zostanie uznana, towar zostanie wymieniony na nowy lub otrzymasz zwrot pieniędzy.